En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 25 januari 2016

Dött här

Ja här är det dött, har ingen inspiration eller tid för att blogga. Kunde man lägga upp bilder via mobilen hade man kanske lagt in alla färdiga projekt här. Men nu måste man in i datorn först å den är alltid upptagen. Sen jobbar jag igen å så vill man hinna umgås med sonen som man saknat hela dagen. Ja livets karusell!
Däremot har jag hunnit litegrann på stick å virkfronten. Nu när man räknar upp allt sen sista inlägget låter det som massa. Men jag stickar lite då å då.
Tror jag gör månads inlägg när jag fått in bilderna. Allt jag gjorde i oktober, november osv. :)

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar