En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

tisdag 30 december 2014

symöte: Julklapp 3, Diddi

Japp jag hann klart med Diddi men glömde lägga upp inlägg förra tisdagen då bi åkte till karlsta för att fira jul. Både Diddi å Dadda blev uppskattade å neoh som fick dom i sin julstrumpa lekte med dom å smakade på dom :)


mönstret finns på babblarna.se


nästa projekt? vet inte, är inte sugen på att påbörja dom andra babblarna än så innan jag bestämt mig för nästa projekt så fortsätter jag på mina stora evighetsprojekt.. en stickad tröja och ett överkast i mormorsrutor.. lite sugen på en virkad sjal har garn men inget mönster som känns perfekt..


kolla vad alla andra haft för sig i husmorsskolans symöte!


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar