En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 9 november 2012

torr och sprucket

Jag tror sprucket är typiskt smålänskt haha men de är de som är charmen i min blogg (hoppas ja att ni oxå tycker) att ja skriver som ja pratar. jag är lat så orkar sällan rätta stavfel å formulera mig "bra" så är det nått oklart är de bara å fråga. =)
 
idag ska jag tipsa och dissa samma produkt. jag har en gratisblogg och ger inte reklam men ibland väljer jag att ta upp vissa produkter som jag gillar eller inte gillar. detta är just en sån.. jag både gillar å inte gillar den haha..
 
min diss är att den smakar HEMSKT!!! den är lite för kladdig för min smak oxå.
sen de som jag gillar är formen och sättet att använda den på. Den är sne där man för mot läpparna så den lämnar lagom mkt och bara på läpparna å inte runt hela munnen.
mina läppar är skrukna å jättetorra och denna kräm gör dom mjuka efter bara nån gång så efter 2-3 gånger har man fina läppar igen. så kanske stå ut me äcklig smak å få fina läppar.
andra läppsyler får man ju hålla på med hela tiden.
 
 
Ja lite tips å diss ibland.
 
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar