En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 23 februari 2014

Fotoutmaning: Feburari

Denna månad har jag knappt fotat alls.. men nu har jag skrapat ihop några bilder som jag inte tagit nu utan tidigare.. första bilden hade jag glömt bort, den tog jag på jobbet i december när första snön höll på att smälta bort och det var slaskigt. Hade jobb kameran och la mig på marken och fotade en ensam leksaksbil. När jag hittade den bilden idag så föll den naturligt in under kategorin barndom.





I detta kollaget har jag med bild:
21-Barndom: Denna bilden påminner mig om barndomen, den är tagen i nutid och symboliserar dagens barndom, leksak på förskolegården, men oxå min egen. Ensam leksak i en mörk, avlägsen miljö. min barndom känns lite så, känns väldigt avlägsen och långt tillbaka och jag var ofta ensam.
7-knapp: denna har jag visat här på bloggen innan men tycker verkligen om denna knappen... sååå fin =)

2-Händer: Den 2.a aug förlovade vi oss och detta var enda bilden jag tog på våra händer. har lekt lite med den i fotoprogram. 


Detta är mitt bidrag till fotoutmaningen "en bild om dagen" klicka här!!!!!
och som ni förstår så tar jag inte en bild om dagen utan väljer ut att sammanfattar månadens bilder i de kategorier som tilltalat mig mest.




/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar