En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 19 september 2015

Tilda isprinsessan

I väntan på symöten har det varit tyst här på bloggen och verkar som symöterna är slut. Lite tråkigt, det var tack vare symöterna som jag började blogga och för att visa upp mina handverk. Det va oxå bara symötets medlemmar som kommenterade och nu känns det onödigt att hålla på.
Men samtidigt är det perfekt att ha allt samlat på ett ställe. så jag kommer uppdatera mina verk ett tag utan att skriva så mkt om dom.. vill man veta får man fråga.

Tilda blev klar i sommras efter att vi kom hem från semestern. Sydde en underkjol och valde att behålla överkjolen som jag gjorde i stugan sen gjorde jag vita skridskor med gem under. Blev inte så bra som tänkt menen. blev himla nöjd med underkjolen som jag knåpade ihop för hand av en gammal klänning som jag tröttnat på.

överkjolen kanske jag gör om i framtiden, ifall hon inte passar in och behöver en annan färg =)



/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar