En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 25 juni 2012

längtan och väntan..

I min längtan och väntan gör jag kläder och saker till min skrutt men väntan och längtan är stor. Man vill ju ha h*n här NU!! vill testa om kläderna och skorna passar och se sin skatt värmas av det man har gjort. Först ska jag njuta av sommaren och i väntan och längtan ska jag sitta i solen och sticka och virka mer =)

jag är ute efter en bra beskrivning på en babykofta som stickas i ett stycke.. har ni nått bra tips??

Undra om man inte kan göra exakt som när man virkar en kofta i ett stycke.. borde gå.. kanske ska testa mig fram med det.. hum... har ju lite garn liggandes..........

vem vet längtan och väntan kanske inte känns lika jobbig när man håller på med nått till en man väntar på.. =)

ha en mysig kväll..
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar