En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 3 februari 2013

Fotoutmaning: Kylig

Dagens Tema hos edithochjag´s fotoutmaning är: Kylig
Detta tema tycker jag är spännande för man kan väga in så mkt tankar och olika synvinklar i bara ett litet ord.

jag valde att rikta in mig på ett ord som gör mig kall och jag känner kyla.
Ordet är frost. jag fångade den kalla kyliga frosten på bild på min promenad.




kolla in länken längst upp och se de andras kyliga bilder.. =)


/Trixi

4 kommentarer:

  1. Frost är kallt och ibland lite jobbigt. I alla fall om man ska skrapa bilrutan......
    Annars är frost så vackert tycker jag. Kul att du vill vara med i vår fotoutmaning.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Snyggt med frost det glittrar som diamanter och silverstänk. Kram Pia

    SvaraRadera