En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 24 juni 2013

Testvirkning

Som ni vet har jag tappat lite virklust och min fantomensjal med eget mönster har lagts på hyllan.
För nån vecka sen fick jag en kommentar från sunna där hon erbjöd sin hjälp som teststickare.
Tack vare det fick jag tummen ur att renskriva mönstret och mailade det igår till henne.
Ska bli så spännande att se hennes sjal sen :)
nu gäller det bara för mig att virka på oxå så jag blir klar :)
Mönster kommer under sommar/tidig höst :)



/Trixi

1 kommentar:

  1. Så fin! har sökt efter ett mönster på en fin sjal! den här hade varit så rolig att testa. Ser fram emot när mönstret blir tillgängligt :)

    SvaraRadera