En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 14 juni 2014

en elefant balanserade......

jag är faktiskt klar med min elefantmobil men tänkte visa den på tisdag har bara själva hänget kvar och hur jag ska hänga upp den för att den inte ska trilla ner..
men kan visa tre elefanter, dom tre färgerna jag använt mig av.. min grundtanke var att göra en mobil  till vagnen och då tre på rad så här..



dom vita trådarna som syns lite gömda bakom elefanterna är hängerna som jag hängde upp dom i..

va faktiskt rätt kul mönster och väldigt smidigt att göra under ammningarna då det blev en liten bit i taget då å då.. han vill amma ofta så jag sitter mkt i soffan..
nu passar jag på att göra några maskor på min ufo-duk så den kanske äntligen blir klar snart..


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar