En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 13 juni 2014

prova converse

nu när min lilla kille äntligen är här så har jag någon att prova mina handverk på dels det jag redan gjort och det jag håller på med. (iofs bara en bäbiskofta som jag skulle ha klar innan han kom)

här provar han dom minsta conversen och dom satt bra på själva foten men om vristen var den alldeles för bred så den gled av även att jag drog åt snörena så mkt det gick.
sen har jag en son som inte vill ha strumpor eller skor på fötterna så han sparkar sig av dom direkt. försökte ta en bild men han sparkade så med fötterna så fick hålla dom still när jag klickade =)
så dom conversen får antingen skänkas till dockan den har suttit på i väntan på Neohs ankomst eller så får jag hänga upp dom i form av en mobil eller nått över skötbordet.. har ju två par till så kanske kan hänga upp dom och när an är större testa om dom andra passar bättre..


men visst blev dom söta på en riktig fot? kanske ska trä igenom ett band å knyta så att dom sitter på...

tror nog jag måste köpa ett par nya till mig mina svarta och vita slängdes i våras pga slitning å mina gråa håller nog inte så länge till så har bara ett par röda. behövs nog ett par till =)


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar