En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 14 april 2013

Fotoutmaning: Metall

Dagens utmaning är metall.. jag gick å klurade hela veckan och hela tiden återkom jag till våra nya fina dörrhandtag som vi satte upp för nån månad sen när vi renoverade övervåningen. tänk va nya dörrhandtag kan göra mkt.. iofs nya dörrar också =)
vet inte om dörrarna är i metall eller nån annan sorts material jag är inte så kunnig i sånt men e ser ut som metall så de fick bli mitt bidrag idag.
Jag tycker om att fånga en enkel grej å se på den på ett annat sätt genom kameran, få fram det estetiska å konstnärliga i det vardagliga. så att leka med kameran mot dörren medans sambon tittade konstigt på mig (haha) va en stor glädje.


fler metallbilder hittar ni hos: http://edithochjag.blogspot.se/


ha en go söndag å förhoppningsvis är våren här för å stanna nu.. =)
/Trixi

6 kommentarer:

  1. *haha* ja men vad gör man inte för att fånga det man tänkt sig till utmaningen :) Snygg tolkning!
    ha en fin dag
    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Tänkte faktiskt själv också på handtag. Dock valde jag inte det.härliga bilder
    Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Underbara kort! Gillar kortet uppe till höger lite extra. Visst kan det hända fantastiska saker när man tittar på dem genom kameran.

    SvaraRadera
  4. Vi ska byta handtag på våra skåps luckor och jag håller med dig det gör massor. Fina bilder på fina handtag.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  5. Roligt när sådana där helt vanliga saker blir fina på bild. Handtagen passade ju perfekt idag :)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Du lyckades riktigt bra med att fånga dörrhandtagen tycker jag :)

    SvaraRadera