En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 12 april 2013

sticka till babyn

i söndags kolla jag runt på tradera å fann en bok för bara 28 kr.. jag hade gått å småkollat lite på boken på bokrean å då kosta den 99kr vilket också va billigt men jag velar alltid när det gäller pengar, smålänska som jag är. hade jag känt att det fanns massa i boken som jag ville göra så hade jag köpt den då men var bara nått eller några få som jag ev kanske kommer göra. men när jag hitta den på "köp nu" för 28 å sen frakt så ca 70 kr för boken så slog jag till.
å redan samma ag som jag fick hem den började jag sticka en mössa ur den.
å finns några grejer som jag ev kommer göra men denna mössan blir det fler av, avslutade första ikväll å kanske lägger upp för andra... hihi får se...

boken heter Sticka till babyn.
 
 
Mössan får ni se på tisdag.. blev en trixi variant haha..
 
 
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar