En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 15 april 2012

trögt..

hej hå alla.. som ni märker så har ja inte gjort många inlägg denna månaden.. speciellt nu senaste veckan så har det varit väldigt trökt på stickfronten för mig. Jag har äntligen dragit ig´ång ordentliget med träningen (hoppas att ja får va frisk nu så att jag inte får börja om från noll igen som et varit nu i ett halvår). Så nu försöker jag träna nästan varje dag någonting, som minst 1 h powerwalk. på så sett finns de ännu mindre tid till stickningen så den har hbamnat lite i skymundan för allt annat som ska fixas.

måste bara berömma er mammor.... jag har fullt upp efter jobb med träning fixa mat till min karl hålla någonlunda ordning hemma å sen göra roliga saker som stickning. å jag har inget barn.. så imponerad av er mammor som fixar allt å vars bloggar ja får följa å se va mkt fint ni hinner med samtidigt som ni tar hand om familjen och allt.

nä nu ska ja ut å måla de sista i förrådet. lister å sånt kvar nu. å sen ska ja ut å powerwalka. så får se om man hinner me lite stickning ikväll när man gjort klart allt hushållsarbete. kan man lära sig att få allt å flyta på bra sen när man får barn eller är de en konst som är medfödd?

kram på er alla goa fantastiska mammor därute.. å alla ni andra med förstås..

/ Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar