En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 11 maj 2012

klick klick

igår klickade det för mitt senaste projekt. Jag har nog gjort klart min klänning eller kappa.
Jag skriver nog eftersom mitt garn tog slut så ja har inte kunnat göra några armar. jag vet inte än om jag ska göra armar eller om den ska va armlös klänning. kommer va väldigt fint med en vit body under.
så jag tror den är klar! iaf så tog ja bild på den igårkväll efter att jag sytt fast knapparna.
Jag kommer visa upp en på tisdagens symöte, så ni får hålla er till tåls några dar till =)

mitt intresse är fotografering och att fota mina verk är verkligen kul. jag förösker komma på lite olika sätt att visa mina verk. igår fick en gosehund agera modell hihi.. och när jag visade mina converse så fick min katt visa upp dom. jag har tyvärr inte kännt nån inspiration för foto på senaste. men beror väl på att ja haft en del å göra så man har inte haft tid att vänta in inspirationen. men i sommar ska ja ta mig tid och bli inspirerad på många sätt =)

nu ska ja ta fram min stickpåse och slötitta klart på hockeyn.

ha en mysig regnig kväll..

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar