En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 3 maj 2013

Längtan, drömmar och tecken

För ett tag sen gjorde kungen och majkis en sjal som ja blev förälskad i, med döskallar så klart :)
Jag väntade otåligt på mönster å när det äntligen kom hade ja startat upp min kofta å en babyfilt så två ajtiva projekt igång. Måste vänta!
Jag är rätt otålig av mig å kunde inte skäppa tanken på sjalen jag valde ut garn som ja hade hemma å planerade i huvudet vilken kant ja vill ha osv men jag ska vänta!
Sen i förrgår natt drömde jag att jag virkat en döskallesjal i just de förger jag tänkt å den blev superfin :) (tecken 1)
Sen igår lyssnade jag på stickpodden å sjalen nämns även där (tecken 2)
Så jag tar detta som tecken att lägga ifrån mig alla projekt å påbörja min döskallesjal :)
Har hunnit 3 döskallar redan :) ikväll blir de några till hihi

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar