En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 5 september 2013

stickväska

i helgen när jag var på loppis fanns där en som sålde egna grejer som hon sytt och där hittade jag en ny stickväska.. eller ny och ny har ju använd systempåsar tills nu och haft tankarna på att skaffa alt göra egna stickväskor.. så när jag hittade denna i en bra storlek så slog jag till.. 50 kr va inte så farligt heller.
färgerna gör en glad och den är lagom för ett projekt.

jag köpte ett tyg för några veckor sen som är helt fantastiskt, kommer blogga om det en annan dag, och det tyget hade jag tänkt göra väskor av å nu har jag en mall att gå efter. ska nog göra i olika storlekar eftersom jag har massa tyg och brukar ha flera projekt igång samtidigt =)


där i ligger mina raggsockar, har påbörjat båda å har 3 garnnystan eftersom jag blandar färg i sockarna. finns gott om plats kvar..


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar