En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 12 december 2012

200

Whiii ja lyckades. Mitt mål va att komma upp till 200 inlägg innan årets slut :)
Känns väldigt bra.
Det som inte känns bra är att jag inte har nån buss-stickning igång just nu så bussturerna är sååååå långtråkiga. Jag tappade suget efter att jag blev klar med min fantomenfilt å gick flera dar utan att jag rlrde virknålen. Har massa jag vill göra men ingen inspiration att börja me nått. Nu har suget kommit tillbaka men vet inte vad ja vill göra.
Men känner ja mig sj rätt så kommer jag snart ur den här koman :)

Idag har vi firat 121212 kl 12.12. Kändes som nyår nästan :)
På väg hem nu å ska fortsätta fira både att de är 121211 men oxå mitt 200:ade inlägg.


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar