En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 3 december 2012

Jultipset: Lucka 3

Lucka 3: Juliga krukor

Idag vill jag tipsa om hur enkelt man kan piffa upp en enkel kruka och få julfeeling.
Jag gjorde så nu inför advent på jobbet med en av krukorna.
här kan ni se före och efter bild.


En tvinnad tråd kan göra otroligt mkt se bara skillnaden.
ett enkelt jultips..


♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥
Under december, fram till jul kommer jag ge ett jultips om dagen som en form av
en julkallender.Jag kommer mest att tipsa om virkat som jag tycker är fint,
men kommer oxå bli en del tips om pyssel till jul och ett och annat recept.
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar