En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 7 december 2012

Jultipset: Lucka 7

Lucka 7: egna julettiketter

Jag blev tipsad om en mysig sida med tips i idéer och där fann jag ett tips som passar bland mina jultips. Att skriva ut julettiketter till klapparna.
De va väligt fina och sen kan man fästa dom med kanske en restgarnsstump, eller varför inte använda garn ist för snöre =)


♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥
Under december, fram till jul kommer jag ge ett jultips om dagen som en form av
en julkallender.Jag kommer mest att tipsa om virkat som jag tycker är fint,
men kommer oxå bli en del tips om pyssel till jul och ett och annat recept.
♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪♪♫•*¨*•.¸¸bjällerklang¸¸.•*¨*•♪♫•*♥


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar