En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 30 mars 2012

Projekt

Just nu håller jag på me ett projekt som säkert kommer ta lång tid och jag kommer visa de olika delarna när de är klara och om/ när jag blir klar med hela så kommer jag visa helheten.
Kan avslöja att det ska bli en vagn-mobile. Jag vill inte avslöja allt eftersom jag brukar ändra mig efter arbetets gång och grundtanken är kanske väligt olikt resultatet till slut. Men det är det som är så härligt att man låter inspirationen vägleda en och så får man se hur det blir i slutet.

Jag håller just nu på med bokstäver och de blev en arning större än jag hade tänkt mig så de blir kanske bokhyllsbokstäver ist. vi får se, ja måste testa och se hur de ser ut i en vagn först innan jag bestämmer mig. sen får vi se om jag ska testa och göra mindre bokstäver eller om jag kommer på en ny idé.

Jag tror att detta kommer bli ett projekt som jag tar upp å och då och inget som jag kommewr köra på tills jag är färdig som jag gjort när jag stickat tröjor och filtar.

Det blir nog något stickprojekt emellan varven så återkommer jag med hur projektet fortlöper =)


ha en gosig myskväll!!

/ Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar