En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 29 juli 2012

glädjedag

först glädjestickning. jag har börjat me mitt ziczaz projekt för några dar sen och det har blitt en sån glädjeastickning att ja fylls med glädje medan jag virkar sakta men säkert frammåt. =)
sån härlig känsla.

sen underbar glädje när jag följde mina grabbar under os och vårans förstamatch. Den var sån bra start och vi spelade bra försvar och bra passningsspel och framför allt glädjen på plan, de kramades å störtade varann och hade kul!
vet inte hur många gånger jag suttit i soffan å skrikigt ljust de, komigen nu hitta varann, passa varann, ha kul ihop... osv.. ja är handbollsfantast och killen flyr fältet när det är dags för en match haha..
ja å kissen är de som sitter å hejar för fullt. så kul me en katt som gillar sport. hon hejar å jamar mot tvn och iblan sitter hon å tittar på bollen å följer med i spelet. å går det dåligt då lämnar hon skeppet å sticker.. haha..
här kommer en bild från os-kvalet i våras som jag var på.
den talar sitt språk om hur ´stämningen i laget är nu.


ha en glädjande kväll...
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar