En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

fredag 13 juli 2012

Semester

Idag börjar min semester och sen 4 långa härliga veckor framåt.
idag åker vi till stugan och njuter, kan va skönt att komma iväg lite efter allt som hänt.
Där är allt lugnt och skönt och man kan verkligen koppla av. inget nät som funkar och inget telefon heller så man blir isolera fram omvärlden.
Jag brukar ha me handarbete och sitta och virka el sticka när ja är där, perfekt på kvällarna. Hade planerat upp flera arbeten som jag tänkte göra denna veckan men nu känns inget kul längre.
Måste hitta nått annat som jag vill göra nu men inspirationen försvann helt.
vem vet nu efter denna veckan då ja får tid att rensa tankarna och bearbeta så kanske lusten och inspirationen återvänder. Ska nog lägga energi på träning ist och bli av med extrakilorna som jag lagt på mig. en sommar med träning återhämtning och mkt sol. Sen är jag pigg och utvilad till hösten.

rom och cola i glaset =)

nä nu ska ja ta mig till gymmet. inte varit där på 2 månader nu så bäst att damma av träningskläderna först.


ha en trevlig semester alla så hörs vi om nån vecka eller två.
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar