En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 23 september 2012

cotton time


i fredags var jag i Astrids garnshop och frågade efter råd med min filt å de hittade ett garn som heter cotton time som jag köpte och testa med å vet ni vad, den håller måttet, den är nästan samma känsla som red heart så blir kanon. ska dit å se om hon hade de 3 färger som jag saknar annars beställer jag nog från nätet ist för sett att den finns att köpa på olika nätbutiker. whiiii synd att jag inte hitta den tidigigare innan jag köpte massa bom-mix som är för slappa för min smak. ett alternativ är att göra annat av de bom-mix jag har kvar å köpa fler färger cotton time.

vilket härligt namn oxå cotton time. bomulls tid.. japp dax för lite bomulls tid, egentid och bomullstid.. och nu ska jag ha lite filtrutetid med härligt cotton time garn och lite bom-mix garn.


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar