En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 27 september 2012

Julafton nästan

Idag fick jag ett mess att dhl inte kunde leverera ett paket så ja ringde upp å sa min jobbadress så nångång i morgon får jag ett paket med massa garn som jag beställde från YP i tisdags :)
Känns som julafton när man är liten dan före julafton då man väntar spänt på att få öppna paketen. Denna gång vet jag ju innehållet men har ju inte fått klämma på garnen så de ser ja fram emot. Det jobbiga blir om paketet kommer tidigt på dagen å man har hela arbetsdagen framför sig innan man får klämma.

Idag köpte jag en färg till i mitt filtprojekt men den får ja lägga på hyllan några dar så ja hinner göra klart dop-presenterna. Men jag hann bakstycket på en dag å då hade jag inte mkt tid till att virka så jag är nog snart igång med filten igen :) längtar tills ja kan svepa den omkring mig.

Ska hem å städa nu å vid 8 ska ja ta kväll å se once upon a time. En underbart mysig serie å i allra första avsnittet var snövits dotter inlindad i en jättesöt stickad babyfilt, en sån skulle jag vilja göra. :)

Ha en mysig kväll!
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar