En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

lördag 1 september 2012

hjärtans lust

på senaste tid har symbolen kärlek kommit till mig på ett vackert sätt.
En av bilderna ska jag visa här tänkte jag men den vackraste, finaste mest konstnärligaste och en av de bästa bilder jag nånsin tagit kommer jag hålla på ett tag. kanske blir en bild till en fotoutmaning framöver, eller kanske en nylogga när jag tröttnat på denna. =)
Kan iaf avslöja att det var en isbit i form som ett hjärta.
Jag har sett löv och stenar som sett ut som hjärtan. hihi kanske är för att man är kär som man lägger märke till de små detaljerna runt omkring.


På bilden syns mitt dvd-skiva omslag med alla bröllopsbilder som jag tog för några veckor sen.
Jag blev så otroligt nöjd med omslaget och den bilden gjorde sig så bra med den redigeringen.
Så nöjd!

måste bara berätta en grej, idag har jag gjort klar en grej inför tisdagens symöte. 2 olika armband och det var ett himla kul litet miniprojekt som jag gjorde medans jag satt i solen och njöt.
blev ca 20 bilder på hur jag gick till väga så jag ska sätta ihop en bildvisning till tisdag så får ni se den då¨=)


nä dags å sätta igång med röjanet igen.. denna helg röjer jag och ska få ordning i förrådet in med alla grejer nu när renoveringen är klar så ska vi äntligen få tillbaka vår altan som agerat förråd och soptipp hela vintern, våren och sommarn. blev klar med de sista i sommras när alla skåp köptes in å monterades upp. sååååååå skönt när allt är i ordning sen =)
men vägen dit känns rätt lång just nu.


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar