En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 19 september 2012

Mönsterarkiv

Det absolut sämsta jag kan göra är det som jag recis har gjort.
1. jag surfade in på yarn-paradise på rasten och hittade massa fint som jag vill köpa när lönen kommer.
2. jag hittade en sida som heter Mönsterarkivet
Ja, bara namnet så förstår ni.. INTE BRA.. jag har redan hundraelva projekt i huvudet som jag vill göra denna hösten. och 2 stora projekt på gång redan. Jag behöver verkligen INTE mer inspiration för det finns så det rinner över. haha...

men kan ju tipsa er andra om mönsterarkivet ifall ni behöver lite inspiration.
jag har inte tittat så mkt på sidan men sparar den till sämre tider =)


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar