En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 15 augusti 2012

färdigmålat

ÄNTLIGEN är sista penseldraget gjort på trappan. blev lite förskjutet eftersom jag inte orkat efter jobbet varken i måndags el tisdags. va iofs rätt slut idag med men tog mig i kragen.

idag är det 1 år sedan vi fick nycklarna till huset och det firar jag med att göra klart målningen. kändes bra. nu är det bara trappstegen kvar att lägga i plastmatta som vi beslutat att göra eftersoim det bara va spån under mattan jag drog bort.

Jag kommer inte visa bilder innan det är helt klart, när det blir vet jag inte än men inte om allt för länge hoppas jag.

tror jag ska lägga mig en stund i badet nu och njuta en stund, bara jag inte somnar hihi..

ha en mysig kväll!
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar