En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

måndag 6 augusti 2012

slipning pågår..

Renoveringen fortsätter.
Idag går jag loss med slipmaskinen på trappan för att rugga upp ytan så att färgen fäster bättre.
min sambo skulle köpa färg idag så ikväll, i morgon eller på ons börjar jag att måla.
Ska till ullared i morgon så vet inte hur mkt man orkar efter de, ska ju upp tiigt för att vara där när det öppnar. inte varit i ullared sen i okt å det är länge. brukar åka ca 3-5 ggr om året i vanliga fall. minst vår, höst å innan jul. ibland en extra resa på sommarn. mitt mecka för en smålänska =)
Ska faktiskt unna mig lite nya kläder om jag hittar nått snyggt.

nä dags å slipa lite till så man blir klar nån gång =)



/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar