En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 22 augusti 2012

godissug och huvudvärk

vilken kombination, men konstigt nog brukar huvuvärken lätta lite när man får i sig socker och hoppas att det stämmer idag oxå. rörde ihop lite kladdkakssmet å åt när ja kom hem, blev inte mkt men de lilla verka räcka. Måste bli pigg i huvudet nu för vi ska ha möte me bostadsföreningen som vi bor i och det kommer nån snubbe som ska informera och tjöta. Då vill man inte ha ont i huvet å inte orka lyssna. Ta en tablett kanske ni tänker, grejen är så att jag har tänkt tanken själv men jag gillar inte att ta tabletter utan tror på kroppens eget sätt att göra sig bra igen. Tar bara tabelett när jag måste eller verkligen behöver. jag tror att man motar bort kroppens funkon att läka om man hela tiden hjälper den. sen när det är för svårt för kroppen så man behöver tex pencelin är det ju en annan sak så klart. känns lite bättre nu efter min sockerkick så hoppas de håller i sig.
 
men för mkt gott sätter sig runt magen så delar med mig av denna klockrena bild.
 
 
 
/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar