En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

onsdag 1 augusti 2012

OS-tider



Nu är det OS-tider och då njuter jag.
Denna bilden som jag tog igår är rätt klockren.



Handbollsfanatiker som jag är så stormtrivs jag ljust nu, handboll varannan dag i minst 10 dar..
mmmm =)
igår var det en väldigt lätt match som igentligen inte är så kul och så när vi vinner me 21 bollar. Men samtidigt så fick vi se en hel del fina mål och skicvkligheter som är så härligt att se.

När jag följer hanbollen är jag till 110% fokuserad men när jag kollar annat uner os som inte är lika viktigt så har jag virkningen i famnen å slötittar, det är härligt de.
fast idag skinner solen så tror nog att jag får gå ut i det fina vädret och njuta lite innan jag sätter mig framför tvn igen.

I eftermiddag åker vi iväg till en kompis stuga i Grebbesta så det blir nog inte så mkt os närmsta dagarna, fast handbollen måste jag se tors kväll kl 22,15. =) måste packa sverigetröjan =)
Ska bli skönt å komma iväg lite oxå å inte bara gå hemma. Det blir lätt att man blir lat och skjuter på "tråkiga" saker som måste göras.

nä nu ska ja ut å gå powerwalk lite, inte rört mig på några dar nu som sagt
lätt att man blir lat på semestern. =P


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar