En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

torsdag 31 januari 2013

Bokstavsblogga


Bloggutmaning A-Ö

Det är ju kul att fota och för att variera fotandet tänker jag bloggutmana mig själv under februari. 
Jag kommer att att fota och alfabetsblogga med en bokstav i taget under hela månaden. 
Först A, sen B, sen C och så vidare. 
Påvridna av att jag har svårt att lägga upp bilder ibland så ska jag sträva efter att ha med bild i
inläggen annars blir det bara text. Jag läste om folk som fotobloggade förra året och tyckte det lät kul.
Det får bli ett test och min tanke är att det ska vara stickrealiterat och ett sätt att utmana mig själv att 
fota och lära mig nytt.

Nån som vill haka på?
Vi börjar i morgon fredag den första feb med bokstaven A.

/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar