En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

söndag 21 oktober 2012

Frieser tur

igår fick jag testa att rida på en frieserhäst.. de är så otroligt vackra.
När ja va liten va ja hästtokig och skulle döda för å få rida på en sån häst.
igår besökte vi en som är medryttare på en 11årig frieser och det gick rätt bra, med tanke på att jag bara ridit några få gånger i mitt liv så är jag impad att jag höll mig kvar hahah..

men kolla va fin han är:




















jag känner lite grann i innelåren idag men i morgon lär det kännas ännu mer, å då red jag inte så lång stund men kul var det =)

Sen på kvällen hann ja börja med mössa 3 så blir å fortsätta med den idag.


/Trixi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar