En blogg om målning, stickning och andra roliga saker man kan göra med sina händer...

En blogg om målning, stickning, virkning och lite allt möjligt kul....

tisdag 16 oktober 2012

Symöte: rosa converse, doppresent 2

Dags för symöte och denna gången blir det en favourit i repris.
rosa converse. Det är doppresent 2 som är avklarad.
Jag har lite problem med att lägga upp bilder på denna bloggen ibland..får se om jag lyckas med nån närbild oxå.
Denna bilden tog jag på jobbet där vi har fotspår på golvet i en korridor. Så stälde conversen så de ser ut som dom gjort spåren.

skorna kommer en liten tjej få med stora fötter så dessa skor gjorde ja extra stora, mellan 12-13 cm långa så hon kommer nog inte kunna anv dom redigt än. hon har 10 cm nu. men kan ju ha strumpor i. =)







Skorna blev inte så välformade på bilden, försökte få dom å hålla formen med papper men blev så där.jag anv ett bommullsgarn så tofflan är mjuk å go för lilla fossingen :)



 
Detta va mitt bidrag denna gång..
annars så håller jag på me min filt men är trådlös så får ta mig till en garnaffär snart så jag kan fortsätta. Och sen har jag börjat med en varm gosig mössa till min sambo som jobbar utomhus mkt som snickare.

Vad alla andra i syföreningen gjort får ni kolla in vårt symöte

Ha en go höstdag
/Trixi



3 kommentarer: